Voor 17:30 uur besteld morgen in huis
Achteraf betalen met Klarna
Veilig met kopersbescherming
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Filter by Categories
Geen categorie
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Filter by Categories
Geen categorie

Retourbeleid & Vragen

Retourbeleid

BellaBoris vindt het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je niet tevreden zijn met het artikel dan kun je ongeacht de reden het artikel retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Je kunt het product retour aanmelden bij ons. Na het aanmelden heeft u nog 14 dagen de tijd om het artikel retour te sturen naar ons.

Als je niet 100% tevreden bent met je bestelling kun je altijd ons een e-mail sturen via vragen@bellaboris.nl

Retour adres: Afdeling Retour,Hongkongstraat 79, 3047BR Rotterdam

Wanneer wordt mijn retourzending niet geaccepteerd door BellaBoris?

  1. Wanneer producten niet binnen 14 dagen na levering zijn aangemeld voor retour.
  2. Wanneer de producten binnen 14 dagen na melding van retour niet door ons zijn ontvangen.
  3. Producten zoals kleding of andere producten die gedragen kunnen worden mogen niet beschikken over beschadigingen, vieze plekken of nare geurtjes.
  4. Hygiëne producten kunnen bij een geopende verpakking niet worden retour gezonden worden.
  5. Het product of verpakking moet in originele staat teruggezonden worden.

Wie betaalt de kosten van retourzending?
Zodra wij het pakket hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

Te volgen stappen om uw artikel te retourneren:
1. Voeg de pakbon toe aan het pakket en verpak alle artikelen goed.
2. Stuur het product naar het opgegeven adres met een Track & Trace. 
3. Zodra wij het product hebben ontvangen nemen wij de retourzending binnen 2 werkdagen in behandeling. 

Houd er rekening mee dat het retourneren van de producten op eigen rekening en risico is!

Vragen

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar vragen@bellaboris.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.





Gratis bezorging vanaf €50,-
Onder €50,- geldt €6,75 voor NL / €7,95 voor BE
Vandaag besteld, morgen in huis.
Op werkdagen voor 17:30 uur besteld, morgen in huis (NL)
Achteraf betalen
Met Klarna achteraf betalen inclusief kopersbescherming




0
    Je winkelwagen
    Uw winkelwagen is leeg